Több kategóriában is díjazták a Nemzeti Védelmi Szolgálat hálapénz elleni reklámfilmjét New Yorkban.
Három kategóriában nyert aranyérmet a New Yorkban megrendezett MUSE Creative Awards (MUSE-díj) reklámversenyen a „Vesztegetés kiszorítása az egészségügy területén” elnevezésű projekthez kapcsolódó Rap Battle klip angol nyelvű verziója.
A szervezet tájékoztatása szerint a „A MUSE-díjra jelentkezők olyan előremutató alkotó közösségéhez csatlakoznak, akik a zsenialitásra törekszenek, és az ötletek művészi valósággá való átalakítása iránti közös szenvedélyük révén kapcsolódnak össze.” A versenyre egyedülálló és újszerű alkotásaikkal a világ minden tájáról neveztek művészek, tervezők és marketing szakemberek. Így tett az a magyar reklámügynökség is, akinek a közreműködésével elkészült a Rap Battle című klip.
Mint ismeretes, a Nemzeti Védelmi Szolgálat 2024 első felében össztársadalmi szemléletformáló televíziós reklámkampányt folytatott a hálapénz visszaszorítása érdekében. A „Várakozás” című spotban bemutatott várótermi jelenettel az idősebb generáció tagjait szólították meg, míg a „Rap Battle” című reklám inkább a „Z” generáció képviselőinek szól. Az utóbbi, annak a klipnek a része, amely, két, egymással szembenálló szemléletet képviselő rapper szópárbajára épül. Egyikük a hálapénzadás szokásjogát, míg a másik énekes a szemléletfejlesztést képviseli, egyfajta feloldozást adva e káros szokás alól. A reklámvideók itt tekinthetők meg.
A Rap Battle című videóklip a „kormányzati tájékoztatás”, a „fiatalok megszólítása”, valamint a „TV reklám” kategóriákban hozta el az aranyérmet. Büszkék vagyunk rá, és arra is, hogy a korrupciómegelőzés területén végzett szakértő tevékenységünk a nemzetközi porondon is elismerést aratott.